at work

Nu har jag lunch, skönt att få sitta ner lite. Har just tryckt i mig lite fullkorns pasta och tonfisk sallad med fetaost, börjar bli stört less på tonfisk, så nu ska jag ta mig tid och fixa lite kyckling sallader istället. Det känns som evigheter sen att jag fick jobba en dagtid istället för kvällar, det kändes mycket väl när jag skulle stiga upp kl6 imorse. Men hellre dag en kväll, jobbar man bara dag så får man ju som in en rutin att kliva upp tidigt och hinner få gjort en massa mer under dagen. Igår sålde jag min kära pärla, skickade med vinterdäcken också och fick faktiskt ett riktigt bra pris på det hela, så dom pengarna måste snabbt in på ett sparkonto, så jag inte kan röra dom. Tänkte öppna ett till sparkonto som jag inte kan röra om jag inte går in på banken och hämtar ut. För annars kan jag inte hålla i pengarna. Riktigt dålig på att spara är jag, men jag har bestämt mig för att bli bra på att spara nu. Nu ska jag läsa lite andra bloggar innan min lunch är slut.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0