Glad

Det ända man behöver göra är att ändra inställning till livet och tänka efter en stund extra när man börjar känna sig lite smått upprörd. Fan de flesta försöker ju så gott dom kan, man får bara sluta skylla ifrån sig, för det kan inte alltid vara alla andras fel. Det modigaste jag vet är när folk erkänner att de gjort fel, vilket jag tror att de flesta skulle behöva göra lite oftare. Idag spö regnade det när jag skulle gå till frissan men det spelade som ingen roll för att jag var på så bra humör, visst är det roligt på ens ända ledia dag att det regnar när det varit fint precis alla andra dagar med strålande sol. Lite komiskt är det ju ialf, och igår när den andra bilen bara vägrade att starta. Men fan, har humöret på topp, så man får faktiskt bara skratta åt det, även om det ibland känns som om någon pissar på en. Håret blev jätte bra, kortare en vad jag trodde att jag skulle våga men det känns jätte skönt och ser inte lika slitet ut. Det växer ju ut om inte annat. Har hunnit städa ur min pärla som ska säljas som resarvdels bil. Åhh jag som verkligen tycket om den där bilen så fick vi bara 1 år tillsammans. Men det var någon som ville komma och titta på den evntuellt ikväll och sen nån från uppsala som ville byta den mot en suzuki swift -96, fan just nu känns det som att jag kan ha vilken bil som helst bara fanskapet rullar. Nä nu ska jag ringa lite viktiga samtal, och sen åka och köpa ett par nya skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0