uttråkad

Är precis så jag känner mig nu...Jobbar och sliter dag ut och dag in för en skit lön..Less less less kan det hända något kul nån gång, varför är inte folk mer spontana och hittar på grejer. Jag är less på tråkiga hemma kvällar. Även om det ibland kan vara skönt speciellt när man jobbar mycket då blir man ju lite trött. Min bil är nog döende också ett riktigt rackel är vad det är..Har besiktning kl 0700 imorgon får väl se om jag ens tar mig dit eller om den behagar att stanna mitt i trafiken igen. Varför har jag inget flyt!?! Jag brukar alltid tänka att det löser sig, för att jag är ju i grund och botten en väldigt positiv person. Men sen har man sina form svackor där det känns som om att inget går som det ska göra. Dåliga tider!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0