vart tog vädret vägen???

De skulle ju vara strålande sol och varmt. När ska jag hinna sola, när jag har tid så är det ingen sol ute och på solariet är det ju kö. Ont i halsen har jag idag, ska ta mig en kopp te innan jobbet så man kan prata ialf. Jobbar bara 12-15 idag så det är rätt så skönt, sen är jag ledig två dagar. Dåå ska jag steka ifall fin vädret kommer. Igår kom han och hämtade bilen, så skönt ändå att få bli av med den. Nä fan vad trist det är att blogga, börjar bli less, känns inte som att jag har nått att skriva och det tråkigaste som finns är att läsa en massa skit om väder och div för att folk inte har nått att komma med. Så tills jag har något nytt att komma med så kanske jag skriver en rad då. Hej då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0