I gotta feeling that tonight´s gonna be a good night.

Jag förstår inte varför jag ska vakna så tidigt hela tiden, vaknade tio i 6 imorse. Men det kanske beror på att jag har sovit i världens oskönaste soffa kanske eller för att det var så länge sen man sov själv. Det är helt sjukt hur fort man kan vänja sig vid något. Men det är ganska så skönt att få vara själv lite också, jag trivs ju som rätt bra själv så det blir en ganska så stor omställning att vara med någon dygnet runt i flera veckor när man dessutom inte jobbar och är ledig och är med varandra hela tiden. Sen så självklart är det ju rätt så mysigt också, så det är ju absolut mer fördelar en nackdelar. Men som sagt ibland är det skönt att få vara själv också. Äntligen löning och en av mina favorit sysslor på schemat idag som är shoppa! Sen ska jag ju klippa mig också och alla som känner mig vet ju att det inte är det roligaste jag vet, är som väldigt rädd om mitt hår och får alltid lite panik efter jag har klippt mig, sjukt nog. Men det ska nog bli fint. Nä nu blir det frukost och sen så blir det att åka hem till stan och fixa sig lite inför min shopping runda. Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0