Icetest

Sitter och fixar med Icetest inför helgens tävlingar, då jag och nettan än en engång intar tornet och sekitariatet. Känner mig riktigt duktig faktiskt, är så otroligt kul att få lära sig nått nytt när det inte händer allt för ofta nu att man kanske behöver använda sin hjärn kapacitet lite extra en vad man kanske behöver när man gör beställningar eller sitter i kassan på jobbet. Så Icetest passar väldigt bra, det är då för er som inte vet, ett dataprogram framtaget speciellt för islandshäst tävlingar för att underlätta arbetet runtikring så man slipper skriva ned på papper eller i excell och den räknar ut allt och fixar finlalistor så man behöver då bara föra in alla startlistor och vilka grenar som är med vilket tar lite tid men sen är det bus enkelt då behöver man bara föra in poängen under tävlingens gång. Sen är det en massa annat som ska fixas också men det blir imorgon. Jag är ledig i 3 dagar nu, fast då är det ju jobba på tävlingen som gäller och jag och nettan har ju lite jobb och förberedelser att ta tag i imorgon. Men det ska bli jätte roligt att se en massa fina hästar, jag börjar få sjukt mycket ridabstinens, så jag tänkte åka och rida på Léttir nån dag, gud vad jag saknar min lettan. Jag var förbi han och hälsade på han förra veckan och då kom han fram till mig i hagen och skulle gosa och pussas och följde efter mig vart jag en gick. Sen i bilen påvägen hem så stor tjöt jag, det är först nu det börjar kännas verkligt jag tror inte riktigt att jag har hunnit förstå det riktigt ännu. Det är tufft att inte träffa nån som varit så stor del av ens liv så länge som vi har känt varandra och han är den ända i världen som det känns som om jag verkligen känner utan och innan. Nä hur ska det här gå, hur kan nått som känns så rätt vara så himmla fel! En sak är då säker jag kommer då aldrig att sluta med hästar, jag klarar ju knappt två veckor. Nu ska jag fortsätta lite med Icetest så jag blir klar någon gång. Later

Honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0