Lufsen

Ja som de flesta kanske vet så är jag hundägare nu! Är helt underbart. Han är så himmla fin, det är en tre färgad collie han är svart,vit och brun. Det är en omplacerings hund på 5 år som bott hos någon alkis som varit elak med honom, men ändå så är han hur glad och snäll som helst, helt otroligt att de kan vara så. Sen så har jag flyttat in i min nya lägenhet också som är jätte fin även om tapeterna inte är de snyggaste men det är ju sånt som går att fixa. De ska ialf byta tapeter och golv i hallen för där ser det verkligen förtaskigt ut, tapeterna har typ släppt överallt och så är det stora revor i den och på protokollet man får när man flyttar in så stod det som notering i hallen litet tapetsläpp, jag höll ju på att gå i taket och frågade va fan han menade med litet tapetsläpp och om han är säker på att han inte missat de och hur det skulle vara möjligt i sånna fall eftersom att det inte går att missa..Ja men hur som haver så ska jag ialf in på lulebo och välja ut nya tapeter och golv till hallen. Men först nu så ska jag ta tag i projektet med min nya garderob och hänga upp och sortera alla kläder som ligger på golvet just nu. Sen måste Lufsen ut på sin lunch promenad också, sjukt fint väder ute, solen strålar. Imorse när vi var ut var det lite mulet men ändå jätte skönt! Känner mig faktiskt väldigt lycklig med min nya tillvaro och vardag! Det här kommer bli toppen. Sen så hade det aldrig gått om Pernilla inte hade hjälpt till så mycket och stöttat mig! Taaaack vännen, du är bäst! Jag är verkligen omgiven av helt fantastiska människor just nu. Ni gör mina dagar och mitt 2010 till det bästa nya start på året. Nä nu tillbaka till verkligheten och projktet graderob. Bilder på Lufsen och lägenheten kommer måste bara hitta min sladd till mobilen som är någonstans här i mitt lilla flytt kaos. Later

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kul att det uppskattas :) Alltid kul när man kan hjälpa till ;D

2010-02-11 @ 18:06:29
URL: http://nogg.se/pernillaw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0