A good day

Idag har jag tagit en riktig sovmorgon och det var nog lika bra för idag är humöret på topp, igår var jag trött och lätt irriterad hela dagen. Så nu har jag tagit tag i alla de där saker som kallas för måsten. Så riktigt nöjd är jag!
Nu har jag en ny bil, en diskmaskin och en soffa. Vet inte vad det blev för skit med förra inlägget, men jag skrev ialf om att jag hade skänkt en slant till Haiti till de som verkligen behöver det just nu! Ingen kan göra allt, men alla kan göra något! Vad tänker du bidra med?
Nu börjar stress faktorn minska lite när jag har hunnit ta tag i de där sakerna. Nu blir det lite planering som gäller in för kommande flytten och sen ikväll ska jag och träna med Pernilla och Andreas, snacka om att jag vet någon som kommer ha en sjuk träningsvärk imorgon. Men det är på tiden nu, ska verkligen börja komma igång nu igen efter en lite form svacka i träningsväg. Imorgon blir det bio och se på Snabba cash. Joel kinnaman är ju to die for..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0