It's complicated, it always is,that's just the way it goes.


Ibland saknar jag tiderna med dessa fantastiaska djur!
Det är så svårt att bestämma sig för om det är det här jag vill göra, satsa på hästarna och tävla och leva häst livet igen. Det känns som om jag kastar bort det ända jag är riktigt duktig på och allt det jag har lärt mig genom alla dessa år som jag satsat på hästar. Men samtidigt så känns det inte riktigt rätt ändå. Jag vet att jag alltid kan ta upp det igen, men jag undrar hur mycket som kommer att glömmas om man tar en paus förlänge.
Ångest måste nog vara bland det värsta känslor som finns, riktig beslutsångest har jag alltid haft över det här sen jag valde bort hästarna mer eller mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0