Keep forgetting to forget about you

Det här att bo hemma 4 veckor innan jag får min nya lägenhet är nog inte så dåligt ialf, min pappa är ju världens bästa, maten står på bordet när man kommer hem från jobbet, han plockar undan och diskar. Helt underbart! Nu är det lugnt och skönt på jobbet efter att inventeringen är avklarad och lagret tomt. Idag har william och mamma åkt till sunderbyn, stackars lilla william bli nedsövd och opererad när han är så liten och jag får inte följa med eller vara där eftersom att jag är förkyld, jag hade verkligen velat vara där! Usch jag kommer inte kunna sova inatt. Men allt kommer nog gå bra, ingreppet ska inte vara nått problem säger dom. Men man blir ju alltid lite nervös, jag gillar verkligen inte sjukhus.



I keep forgetting to forget about you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0