So what if it hurts me?

2010 är året för nya tag och ta itur med det förträngda spöken från förr för att kunna släppa taget och gå vidare en gång för alla. Det kommer nog vara otroligt svårt att släppa på alla de där känslorna man har haft inom sig så länge, men gör jag inte det så äter de upp mig inifrån. Det är så sjukt att de som känner mig bäst inte ens vet så mycket som de borde få veta, men nu är det dags att sluta hålla inne på saker och ting. Jag vet inte riktigt varför jag har så svårt att prata om saker och känslor framförallt. Jag tror nog inte folk runt om mig tror det om mig eftersom jag verkar nog vara ganska öppen. Jag önskar verkligen att jag bara skulle kunna sluta vara så förbannat osäker och rädd för allt, so what if it hurts me? ställ dig upp och lär dig något av det istället, det är precis vad jag tänker göra hädan efter, har jag stoppat fear is just a feeling på armen så måste jag ju börja leva upp till den frasen också, för jag tror ju stenhårt på den. Sen ska alla slö kilon bort nu också, jag fattar inte riktigt hur det gick till hehe. Sen har jag fått lägga om min 6 månaders plan lite pga av omständigheter man inte och aldrig kommer kunna bortse ifrån, livet går ju inte att styra riktigt. Men bort från den här stan ska jag ialf. Det är dags att slänga sig ut i stora vida världen om jag så måste åka ensam so be it. Det är alltid mycket snack och lite verksta så det får de också vara slut på. Men det är så svårt när man inte vet vad man vill, allt vore så mycket lättare om jag bara visste vad jag ville göra, men jag vet vad jag inte vill göra ialf och det är ju alltid något. Nu har jag mål och nått att sträva efter, jag vet vem jag vill vara och hur jag vill att andra människor ska uppfatta mig så bra självinsikt har jag men alldeles för dåligt självförtroende som jag måste jobba på.

You can't have everything
Don't you take chances
Might feel the pain
I could stand by the side
And watch this life pass me by
So unhappy
But safe as could be
So what if it hurts me?
So what if i break down?
So what if this world just throws me off the edge
My feet run out of ground
I gotta find my place
I wanna hear my sound.
Don't care about all the pain in front of me
Cause i'm just trying to be happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0