Söndag

Jag gillar som söndagar, om man jobbar så är det korta pass och 100% OB, är man ledig så är det så skönt att bara sova ut och ligga och dra sig hela dagen. Söndag är min vilodag i veckan, för en sån dag tycker jag att man är värd att bara få vara och ta det lugnt.I veckan var jag på bio och såg på snabba cash vilket var en riktig besvikelse må jag då säga, den var seg och lite små töntig och wannabe brat ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Nä Joel kinnaman passar betydligt bättre som Frank wagner, fast det kanske är för att jag är så jävla tänd på Frank hehe. Men jag ska defenitivt läsa boken snabba cash för den sägs ju vara mycket bättre, men det är sällan som en bok blir bättre på film duken. Är kroniskt trött nu förtiden jag måste ju ha brist på något om det inte är all stress som är felet. Något måste ialf göras åt detta för som jag var idag på jobbet, jag förstår inte att man kan vara så borta utan att vara bakfull och ha sovit i 8 h. Satt där som nån jävla fiskmås som inte fattade något eller hängde med för fem öre. Bara 1 vecka kvar tills den stora flytten till min första egna lägenhet, helt underbart känns det! Nog för att jag flyttade hemifrån för en massa herrans år sen, så är det först nu jag har ett förstahands kontrakt på en lägenhet. Så det blir mest troligt ikea med mamma, mormor och moster på torsdag för att shoppa loss lite. Imorgon ska jag in till stan och fixa en massa ärenden och sen handla något fint till mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0