The pieces don´t fit anymore

Vaknade tidigt idag också, men det är ju så när man har småsyskon. Igår var jag med william hela morgonen och var ute och i snön och busade och sen gick vi förbi mitt jobb och köpte lite lördags godis och bokade tvättstuga, sen kom pernilla och ares förbi så gick vi ut på en lång promenad. Det var dock lite små kallt ute och blåste,sen gick vi upp till grabbarna som satt och nötte lite krigs spel, vad annars hehe. Så sen unnade vi oss lite mat från korvgubben, där var det ett tag sen man var sist, så det var gött. Idag ska jag åka och hämta ut ett paket som jag glömmer bort hela tiden att jag måste hämta, det är lite vitaminer och sånt som ska vara bra för hyn. Får väl ge det en chans och se om det funkar men vitaminer är ju alltid bra så vi får väl se då. Sen så har jag äntligen hittat mig en bil som jag ska köpa vilket kommer underlätta mycket nu när jag ska flytta och jag pallar inte att åka buss längre. Liten, röd och billig att både äga och köra och viktigast av allt den rullar!



Well I can't explain why it's not enough
Well it's time to surrender
It's too long pretending
There's no use in trying
When the pieces don't fit anymore
The pieces don't fit anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0